Vuélveme a mirar así

niedziela, 5 kwietnia 2020

Hej! Siedzę w domu, piszę prace, uczę się i bawię się z kotem. To moje najczęstsze zajęcia podczas kwarantanny. Aaa i w między czasie jem. Moja mama jest pielęgniarką a co za tym idzie dodatkowy stres. Nauki dużo, lecz coraz bliżej święta. Bardzo się cieszę, choć nie mogę uwierzyć, że w tym roku będzie wszystko zupełnie inaczej jak dotychczas. Ostatnio pisałam prace na temat skandalu i brzydoty w sztuce oraz na temat fotografii. Obie prace były na podstawie książek, które były na prawdę interesujące i dowiedziałam się dużo rzeczy a jeśli chodzi o prace to według mnie wyszły ciekawe. Przez ten miesiąc straciłam poczucie czasu, mimo to, że niektóre zajęcia mam przez internet na inne po prostu czytam, lub pisze prace. Sporo tego jest. Chciałabym już wrócić na uczelnie, ale dobrze mi się siedzi w domu. A Wy co uważacie na temat kwarantanny?   

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia