,,I'm a king now, call me Your Highness''

niedziela, 9 grudnia 2018

Hejka!!! Zdjęcia z ostatniej sesji bardzo mi się podobają wiec postanowiłam dzisiaj dodać pozostałe, których nie mieliście okazji jeszcze zobaczyć. Według mnie są całkiem dobre, dodam jeszcze fakt, że nie jestem profesjonalną modelką więc zdjęcia są genialne jak na moje możliwości. Mam nadzieje, że spodobają Wam się zdjęcia tak samo jak mi ja osobiście jestem nimi zachwycona.
Czujecie już świąteczny klimat? Ja niestety jeszcze nie ponieważ nie ma śniegu i w sumie jest nawet ciepło. Przekonują mnie jedynie te choinki, które widzę w centrach handlowych.


























5 komentarzy:

  1. Świetna sesja! Ja z roku na rok coraz rzadziej czuję magię świąt, sama nie wiem dlaczego,moze dlatego że już prawie dwa miesiące wcześniej są świąteczne dekoracje w sklepach ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, tylko według mnie dużo lepiej wyglądasz, gdy nie masz włosów tylko z jednej strony, ale to tylko moje zdanie.
    Ja poczułam dzisiaj rano magię świąt, bo w górach, w których jestem w tym tygodniu, spadł śnieg.
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/12/blogmas2-what-to-do-when-its-boring.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia. Super sweterek idealnie pasuje na świeta. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) U mnie wczoraj spadł śnieg :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia