,,A kto wie, czy za rogiem..."

niedziela, 16 grudnia 2018

Hejka! Co tam u Was?  Jak przygotowania do świąt ?
Mnie dzisiaj wzięło na wspomnienia więc postanowiłam dodać kilka zdjęć, które bardzo podobają mi się.
W tej stylizacji najbardziej podobają mi się  moje buty. Po pierwsze są czarne a po drugie są na gumce przez to się nie rozwiązują sznurówki, są one bardzo wygodne. Uważam, że jak na buty do chodzenia po szkole są idealne, ponieważ teraz spadł u mnie śnieg wiec nie sadzę żeby były odpowiednie na dwór. Jak Wam się podoba moja stylizacja? Może podobają Wam się zdjęcia? 
Spadł u Was śnieg czy jeszcze nie? 













4 komentarze:

  1. Super zdjęcia, a buty rzeczywiście są bardzo ciekawe i przyciągają uwagę ;)
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniegu zero.
    Msgii świąt szukam :)
    Butki ciekawe. U mnie w pracy by zdały egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zdjęcia :D Ja wyjeżdżam na święta więc nic nie przygotowuję (oprócz walizki)

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma śniegu. Stylizacja - fajna, klasyczna na co dzień ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia