,,Życia unikamy, uciekamy, bo Boimy się go''

niedziela, 23 września 2018

Hej! Czas na kolejny post. Zdjęcia robione już dość dawno, lecz dopiero dziś postanowiłam Wam je opublikować. Luźna stylizacja idealna na zwykle ciepłe dni. Mam na sobie biały t-shirt który na dole ma koronkę bardzo go lubię, mam również zwykle czarne szorty i moje ulubione buty vansy. Sesja jest z cudownej miejscowości. Znajduje się tam nie tylko piękne stare miasto jest również wiele innych atrakcji.  Mam nadzieje, że Wam się spodoba.










28 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie tytuł, ale czy to było zaplanowane, że nie ma treści?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na blogu tytuły to cytaty z piosenek które mi się podobają 😊

      Usuń
    2. A treść będzie czy same zdjęcia?

      Usuń
    3. Są zdjęcia i opisy moich stylizacji, pisze krótko i na temat 😃

      Usuń
  2. :) A cóż to za miejsce? Wydaje mi się po pochyłości rynku, że to Sandomierz? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Czy moge wiedzieć co to za piosenka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa Farna -Interakcja mega polecam piosenkę jak i wszystkie inne piosenki tej piosenkarki 😊

      Usuń
  4. Oooo jak miło znów widzieć Sandomierz, tak się śmiesznie składa ze mój pierwszy wpis na blogu także był z Sandomierza hahah 😊
    Serdecznie pozdrawiam i życzę poowdzenian w dalszym blogowaniu
    Chetnie służę pomocą w razie pytań 😉
    Oczywiście obserwujei śledzęna bierzaco💓
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samdomierz piękne miasto i cudowne widoki 😊 Dziekuje 😘

      Usuń
  5. Chciałabym tam pojechać muszę się tam wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że się podobają. Jak taka miła buzia patrzy z nich, to co ma się nie podobać:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia tylko bardzo mało tekstu

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia są trochę za bardzo naświetlone. Cytat naprawdę trafny!

    blog youtube(subskrybuj)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miasto �� super zdjecia
    www.pik-fit-trener.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. A więc to Sandomierz. Ojciec Mateusz rowerem tam nie śmigał?
    A zdjęcia spoko. Bluzeczka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Vansy to dla mnie najlepsze dopełnienie wielu stylizacji, taki niezastąpiony klasyk.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe stylizacje :) lubię taki luźny strój. Wygoda to podstawa szczególnie w weekendy kiedy chcemy odpocząć od „sztywnego” dress code’u w pracy ❤️

    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia