,,A novel life, back on track''

niedziela, 21 października 2018

Hejka, wczoraj mineło równo pięć miesięcy od czasu kiedy dodałam pierwszy post na bloga.
Od tego czasu blog się zmieniał, nadal nad nim pracuje. Zaczełam go prowadzić niedługo po zakończeniu się moich matur i szczerze mówiąć dzięi niemu mam wiele wzpomnień, zdjęć z moich najdłuższych wakcji. Jestem z niego dumna.

Dziś czas na kolejną stylizacje. Mam na sobie spodnie które mega mi się podobają, długo takich szukałam i znalazłam. Bluzka zwykła czarna również bardzo ją lubię. Do tego moje buty z adidasa są one na gumce i za to też je uwielbiam. Krótko mówiąc bardzo lubię tą stylizacja. Piszcie jak Wam się podoba.


Bluzka- new look / spodnie- stradivarius / buty- adidas slip on
















  

23 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz :) powodzenia w Twojej blogowej drodze :* pięć miesięcy to już długo :) Ja dopiero zaczęłam, mam nadzieję że za 5 miesięcy i ja będę wciąż w blogosferze :) Trzymam za Ciebie kciuki i zostaję by obserwować Twoje postępy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne miejsce! Jakoś znajomo wygląda... gdzie to jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :) super fotki i gratulacje 5 miesięcy w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak patrze i nie wierzę własnym oczom... nie wiedziałam, że pochodzisz z moich stron :D
    Słynna Parczewska fontanna prezentuje się zacnie.
    Spodnie totalnie w moim stylu, podbiłaś moje serce tą stylizacją <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jestem z okolic Parczewa, sporadycznie tam bywam 😂Fontanna tez mi się podoba 😊😂

      Usuń
  5. Wow 5 miesięcy szybko zleciało, ślicznie wyglądasz i powodzenia w dalszym blogowaniu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Tez uważam, ze strasznie szybko zleciało większość tego czasu to były moje wakacje od razu po maturze i było cudownie może dlatego tak szybko zleciało 😂😁

      Usuń
  6. Fajnie że masz takie cudne miejsca do robienia fotek. Masz przeiękne włosy, a spodnie bardzo mi się spodobały ♥

    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, miejsc do robienia zdjęć jest dużo w każdej miejscowości, ja zazwyczaj sobie zdjęcia podczas jakichś wyjazdów. Dlatego w większości miejsca się nie powtarzają. 😁

      Usuń
  7. Masz przepiękne włosy! Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś boska... ale masz włosy jaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pogoda paskudna i taka stylizacja odpada. Ciepłe gacie ;) kurtka szalik czapka, szukam rękawiczek
    Brrry jak zimno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu pogoda się strasznie popsuła ja zamarzam w moim nowym płaszczu który miał być na zimę, mamy jesień a mi w nim zimno 😕

      Usuń
    2. ja się śmieję, że urodziłam się w złej strefie klimatycznej
      lato i ponad 30 stopni a ja czuję się jak ryba w wodzie
      jesień i zima nie dla mnie

      Usuń
  10. Bycie dumnym z tego, co się robi to podstawa! Super, że tak właśnie się czujesz <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny klimat zdjęc i sceneria :D Bądź dumna kochana i walcz o swoje :* Ja również dopiero zaczynam :D
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia dalej z blogiem, sama niedawno zaczęłam i jestem ciekawa, jak będzie to wyglądać w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia