„But you better choose carefully”

niedziela, 7 października 2018

Hej, mamy już prawdziwą jesień na dworze coraz zimniej, dlatego też postanowiłam kupić sobie ciepły płaszcz. Był to dosyć ciężki wybór ponieważ pierwszy raz w życiu był to płaszcz, myślałam, że nie będzie mi pasował ale chyba jest dobrze? Jak uważacie? Ma on jeszcze na kapturze futerko ale jest odpinane, ja na razie postanowiłam je zdjąć. Na sobie mam koszule w biało czarne paski. Do stylizacji mam również czarne spodnie i białe superstary. Są one dobre na jesienne dni.
Płaszcz- reserved / koszuka- reserved / spodnie – stradivarius / buty – superstar 











27 komentarzy:

  1. Nice photos!
    I`m your new subscriber in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie wyglądasz :)
    Ten płaszczyk to był doskonały wybór!
    Ja też myślę nad płaszczykiem, ale nie wiem czy pokusić się na niego w tym czy w przyszłym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tez mi się bardzo podoba, na pocztku nie byłam do niego przekonana, kup sobie w tym roku 😊

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny płaszczyk :) i koszula :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie prosto acz z klasą :) ale uśmiechu mało:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i bardzo fajna stylizacja ^^ Super jest ta ławka z cytatem :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest w centrum Warszawy a ja zobaczyłam ją pierwszy raz. Ja to mam refleks 😂

      Usuń
  7. Fajny płaszczyk, jesień w pełni, ale dziś było wyjątkowo przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu w ogóle ma być bardzo ciepło, a już bywało tak zimno 😊

      Usuń
  8. Uwielbiam płaszczyki! Bardzo mi się podoba twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo lubię lecz dopiero pierwszy raz zdecydowałam się kupić, zawsze uważałam, ze nie będzie mi pasował, a teraz kupiłam i nie żałuje bo bardzo mi się podoba 😊

      Usuń
  9. I love your blog! It is so interesting and awesome!

    I want to offer you the mutual support of blogs :) Maybe you want to follow me through the GFC?
    Just let me know on my blog, and I will follow back!

    Have a nice day!


    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak stoję na przystanku o 7 rano, to zastanawiam się czy nie rzucić wszystkiego w cholerę i wrócić do ciepłego łóżeczka. Za to wraz z południem zaczyna się robić upalnie i nie wiem gdzie wrzucić dziesięć warstw ubrań, które nałożyłam na siebie rano... Płaszczyk prezentuje się cudownie <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu jest bardzo ciepło ja tez tak mam 😂 Dziękuje 😘

      Usuń
  11. Szczerze świetnie ten płaszcz na ciebie pasuje, kolor neutralny i fajnie ze nie jest za długi. Dodaję Twój blog do obserwowanych, zapraszam również na mój, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny look <3.Śliczne włosy!Obserruję i liczę na reważ!
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia