„We're different and the same”

niedziela, 14 października 2018

Hej, czas na kolejny post. Dzisiaj jestem po sesji zdjęciowej, jeśli tak to można nazwać. Mam na sobię całkiem elegancką stylizację, która bardzo mi się podoba. Zdjęcia zostały zrobione w świtnym miejscu, serio niespodziewałam się takiego efektu ale bardzo mi się podobają wszystkie zdjęcia.
Czekam na Waszą opinię, jestem ciekawa Waszego zdania. Mam nadzieje, że Wam się spodoba.
spódniczka- stradivarius / koszula- stradivarius /  buty- adidas slip on / płaszcz - reserved


                                      





                                       















29 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie te na niebieskim tle. Super jest ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz, ten płaszczyk mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go kupowałam to tak średnio mi się podobał, ale teraz uważam, ze jest super 😊

      Usuń
  3. Życzę wytrwałości i frajdy z pisania

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz! Uwielbiam takie spódniczki, mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz! Masz bardzo ładną spódniczkę ;) Mój typ zazdroszczę Ci jej :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie stylizacja trochę za prosta, ale bardzo podoba mi się spódniczka!

    https://klaudialisiecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że te zdjęcia są niewyraźne. Następnym razem dostosuj je do wielkości bloga, bo to nie wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Przydałby się też lepsze kadrowanie.

      Usuń
    2. Ok, wezmę to pod uwagę. Tylko mam pytanie ja je dostosować ? 😋

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. I cztery miesiące moich wakacji zleciały nie wiadomo kiedy 😞😂

      Usuń
  9. Ciekawa, prosta stylizacja ;) Bardzo podoba mi sie Twój płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna, prosta stylizacja! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ta spódniczka! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna spódniczka, podoba mi się :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja! ❤️❤️ Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na pogodę którą aktualnie mamy, to podziwiam, że spódniczka gości w twojej stylizacji. Ja jestem zmarźluchem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego dnia co były robione zdjęcia akurat było ciepło, wiec postanowiłam wykorzystać okazje 😘

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia