,,Won't you sing me your sweet lullaby?''

niedziela, 2 września 2018

Hej! Nadszedł ten moment, ostatni weekend wakacji. Jak macie zamiar wykorzystać ostatnie chwile tego wolnego czasu? Do której klasy teraz idziecie? Był ktoś, kto tęsknił za szkolą.
Ja mam jeszcze miesiąc i mam zamiar jak najlepiej wykorzystać ten czas.
Dziś na blogu kolejna bardzo wygodna i prosta stylizacja. Składa się z czarnej bluzki i krótkich jeansowych spodenek. Według mnie jest dobra na ostatnie ciepłe dni. Piszcie jak Wam się podoba.













bluzka- new look / spodenki- forever 21

21 komentarzy:

  1. Witam w gronie ja też mam jeszcze miesiąc :) a szukam pracy nowej i planuję gdzie pójdę robić zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam iść też teraz do szkoły, jednak zmieniłam studia i nieoczekiwanie mam dodatkowy miesiąc wakacji :D Nie do końca wiem co ze sobą zrobić, chyba znowu za pracę się wezmę. (ja też z Warszawy, zdjęcia z Warszawą zawsze piękne ;) )

    Pozdrawiam,
    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohhh zazdroszczę ci jeszcze wolnego miesiąca, ja niestety już od jutra zaczynam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś było rozpoczęcie... jestem teraz w klasie maturalnej na biolchemie, jakos to będzie haha.
    Wzczoraj wróciłam z Warszawy, jakie piękne miasto😍
    Stylizacja super, taka dla każdego :*
    Nie na temat, ale masz piękne włosy😍
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie proste stylizacje :) ja szkołę już dawno mam za sobą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhh, przede mną klasa maturalna - oj, coś czuje, że będzie się działo :D
    Zazdroszczę dodatkowego miesiąca wakacji. Kochana dobrze wykorzystaj ten czas.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już niestety nie mam wakacji. Ale Tobie życzę udanego wypoczynku. 😉
    Pozdrawiam
    erramood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również mam jeszcze miesiąc wakacji. Udanych wolnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam w Warszawie i ładnie wygladasz na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia