,,I can't change you and I I won't change''

niedziela, 9 września 2018

Hej! Minął kolejny tydzień moich wakacji. Jak Wam idzie w szkole? Macie już jakieś oceny?
Dziś kolejna stylizacja. Kocham chodzić z rozpuszczonymi włosami. Na zdjęciu mam na sobie jeansową spódniczkę, powiem Wam szczerze zakochałam się w niej. Właśnie czegoś takiego brakowało w mojej szafie. Do tego zwykły biały t-shirt oraz tradycyjnie sportowe buty tym razem są to białe superstary. Mam nadzieje, że spodoba Wam się moja stylizacja. Zapraszam do komentowania.












bluzka- house / spódnica-  stradivarius / buty - superstary 

18 komentarzy:

  1. Takie spódniczki bardzo mi się podobają, sama mam podobną w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałbym aby jakoś mi szło w szkole :)...kurde lata minęły już...
    Fajna bluzka...a buty...klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mimo to, że klasyk to są ładne i wygodne 😊

      Usuń
  3. Na szczęście do szkoły już nie chodzę i jako studentka mogę cieszyć się wolnością do października. Ciekawa stylizacja, pasuje do Ciebie idealnie. Ja jednak na ogół stawiam na bardziej eleganckie stroje :) Chociaż może jakbym kupiła taką spódniczkę... hmhm :D

    Pozdrawiam,
    fochoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw :) właśnie białe T-shirty i jeansowe dodatki (spodniczki spodenki) wracają :) ciekawy styl lat 80, 90 :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasy szkolne dawno już za mną na szczęście czy niestety sama już nie wiem :D
    Ja lubię spódniczki jednak takie jeansowe z guziczkami nie są w moim typie. Wolę już spodenki jeansowe i zwykłą klasyczka koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super basicowa stylizacja. Ja już jakiś czas temu zakochałam się w tych spodnicach z guzikami. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna spódniczka ! mam pare w swojej kolekcji, uwielbiam je !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi pozostał jeszcze rok licealnych zmagań :D
    Fajna, prosta stylizacja. Jeansowa spódniczka to ciuszek, który niebawem musi uzupełnić moją kolekcję.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oceny jak oceny, ale sprawdzianów i kartkówek co nie miara! Przeraża mnie to już;) Super spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamietam jak w tamtym roku już w pierwszym tygodniu miałam sprawdzian 😞

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia