„I know it’s not easy to decide To find your own direction”

niedziela, 28 października 2018

Hej. Dziś pora na kolejną stylizację. Mam na sobie świetny szary sweterek. Kupiłam go jakiś czas temu i jest naprawdę super, a zwłaszcza na jesienne dni. Ja osobiście uwielbiam swetry i mam ich kilka w swojej szafie. Na stylizacji mam również zwykle jasne jeansy i adidasy nie wiem, czemu bardzo lubię, sportowe buty dlatego tak często można mnie w nich zobaczyć. Wydaje mi się, że ta stylizacja jest całkiem dobra do szkoły lub na uczelnie. Teraz na dworze zimno więc i tak trzeba mieć na sobie kurtkę. Piszcze jak Wam się podoba stylizacja.
sweterek- bershka / jeansy- stradivarius / buty- adidas slip on











15 komentarzy:

  1. Ładne masz spodnie! Stylizacja fajna 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią założyłabym trampki ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja idealna na luźne wyjścia ze znajomymi bądź tak jak napisałaś do szkoły, na uczelnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy.
    Uwielbim długie bo sama takie mam.
    A stylizacja do zainspirowania.
    Jest mormalna i bez zbędnych udziwnień.
    Najbardziej podob mi się płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja też lubie długie włosy w którkich źle się czuje. Płascz z reserved :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam swetry! <3

    monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz, trampki świetne!
    Zapraszam do siebie.
    Jak chcesz możemy i obs.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny look :) uwielbiam odcienie szarości połączone z dżinsem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię swetry :) Ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam prostotę to zdecydowanie dla mnie rozwiązanie 💖

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia