,,Last Christmas I gave you my heart But the very next day You gave it away''

niedziela, 23 grudnia 2018

Hejka!
Jutro jest wigilia. Z tej okazji śwąteczny post. Sama nie wiem kiedy minął ten rok. Wiele wspomnień. Skończyłam licaum, były najdłuższe i najlepsze wakacje w moim życiu a teraz zaczełam studia.

Z okazji świąt chciałabym Wam życzyć zdrowia, szczęścia, radośnie spędonych świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych a także wiele uśmiechu i spełnienia wszystkich marzeń.
Pamiętam to od zawsze były moje ulubione świateczne życzenia:

"Białe wąsy, biała broda 
Tylko śniegu nie ma - szkoda
Iskry sypią się z pod sań 
Po asfalcie pędzi drań 
Spieszył się bo pusto w worku, 
Ale teraz stoi w korku."

Zapomniałam zapytać jak u Was przygotowania do świąt? Choinka już ubrana? Spędzacie święta w domu czy gdzieś wyjeżdżacie ? 

Jeszcze raz wesolych  świat kochani! 









5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i piękny wpis :)
    Wesołych świąt!
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/12/w-swieta-wszystko-moze-wszystkim.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych pomyślności na nadchodzący rok! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda już po świętach :D więc mam nadzieję, ze się udały
    Pozdrawiam
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczne fotki! Inspirujesz nas! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super było.
    Magia to rodzina blisko.
    Śpiewanue kolęd.
    Za rok znowu też będzie Kevin ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia