Wishin' you would come and save me

niedziela, 30 czerwca 2019

Hej! W dzisiejszym poście mogłabym dużo napisać, ale postaram się tak jak zawsze czyli krótko, zwięźle i na temat. Teraz są promocje kupiliście już coś? Ja ostatnio chodziłam po sklepach i znalazłam świetny kombinezon. Od dawna chciałam sobie kupić, ale nigdy nie widziałam żadnego w którym ładnie bym wyglądała. Postanowiłam kupić zielony kombinezon w kwiatki. Z wiosna mi się kojarzy a przecież mamy lato. Według mnie jest świetny na teraz. Do tego moje czarne sandały. Piszcie jak podoba wam się taka stylizacja. A właśnie się już wakacje, jakie macie plany? 
Przede mną jeszcze ostatni egzamin. 


2 komentarze:

  1. Super kombinezon! Mega lubię nosić takie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kombinezon :) Ja aktualnie czekam na wyniki z matur, stresuje się!
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia