„If I'm being honest, I done been through way too much”

niedziela, 23 czerwca 2019

Hej! Dzisiaj mam dla Was kolejną stylizację jak zwykle jest ona prosta. 
Ostatnio gdy chodziłam po sklepach oczywiście nie miałam w planach nic kupić. Wychodząc już ze sklepu znalazłam sukienkę, która od razu bardzo mi się spodobała postanowiłam ją przymierzyć i od razu poszłam kupić. Tą właśnie sukienkę możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Jest to czarna sukienka w kwiatki na dole ma koronkę. Ja ją oceniła moja znajoma sukienka jest urocza. Według mnie jest warta zakupu i idealna na tą lato, krótka przewiewna czego chcieć więcej. (haha)  Do stylizacji dobrałam również zwykłe czarne converse, chociaż zwykłe sandały też by pasowały. 
Piszcie w komentarzach czy podoba Wam się ta stylizacja? 







6 komentarzy:

  1. takie stylizacje lubię najbardziej :) a połączenie sukienki i trampek uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest naprawdę świetna :D Kiedyś podobna wpadła mi w oko jak byłam na zakupach, ale nie było mojego rozmiaru. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pasuje Ci ta sukieneczka! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Stylówka bardzo w moim stylu, uwielbiam takie proste stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz w tej sukience, kocham kwiaciste kreacje na lato ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka super, zdecydowanie w moim guście :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia