Don't fuck with my freedom I came back to get me some

niedziela, 7 lipca 2019

Cześć! Czasem nie wiem co na siebie założyć, wtedy też zakładam co popadnie. Mogę śmiało powiedzieć, że niekiedy coś z tego wychodzi, są całkiem niezłe stylizacje. 
Wiadomo stylizacja to nie wszystko żeby post trafił na bloga potrzebne są zdjęcia. 
Czy tło może zdziałać cuda? 
Według mnie tak, czasem zwykle białe tło aby jakiś obraz dodają uroku całej stylizacji dzięki czemu zdjęcie które później umieszczane jest na blogu wydaje się jeszcze ładniejsze. 
Na dzisiejszej stylizacji mam na sobie bluzkę z krótkim rękawem, teraz jest zimno wiec na to założyłam jeszcze kurtkę jeansową. Do tego czarne jeansy i moje ulubione trampki czyli vansy. 
Mam nadzieje, że spodoba Wam się moja stylizacja, dajcie znać w komentarzach. 





5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia kochana ♥
    xoxo
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie stylizacje! :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę ładna stylizacja!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja :)!
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia