,,Puis un jour, un jour tu passeras''

niedziela, 15 lipca 2018

Hej! Na blogu miały być stylizację, a więc dziś dodaję zdjęcia z ostatniej sesji. Na zdjęciach mam moją ulubioną bluzkę, którą ostatnio kupiłam mam również szorty, które różwnież uwielbiam są całkiem eleganckie bardzo podoba mi się ten kwiatek. Standardowo mam moje vansy są to najlepsze i najwygodniejsze buty jakie mam.
Dajcie znać w komentarzu czy podoba Wam się moja stylizacja.


T-shirt - levi's / szorty - house / buty – vansy old skool











15 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz podoba mi się bardzo bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie proste luźne zestawy :) na lato są idealne :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylówka - taką najbardziej lubię i czuję się w niej swobodnie. Chyba nigdy nie wyjdzie z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, spodobały mi się Twoje spodenki z motywem kwiatka! Lubię takie nadruki na ubraniach hah :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, czasem sama lubię taki look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja uwage przyciągnął plecak! 😁 sam look super, świeży i w sam raz na wakacyjne zwiedzanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie stylizacje na luzie - najwygodniejsze są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka fajna stylizacja :) I ładne zdjęcia!
    www.caribbeanstory.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, wakacyjny luźny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze to wszystko się razem komponuje!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia