„I said I'd catch you if you fall And if they laugh, then fuck 'em all ”

niedziela, 24 marca 2019

Hej! Dzisiaj nie mam dla Was zbyt wielu zdjęć, ale za to mam stylizacje, która bardzo mi się podoba.
Wymyśliłam ją w ostatnim czasie,  ale według mnie jest na prawdę super, zwłaszcza na takie ciepłe dni jak teraz. Moim zdaniem spódniczki są idealne na wiosnę ja osobiście kocham chodzić w sukienkach i spódnicach, choć nie robię tego często. Mam nadzieje, że spodoba Wam się moja stylizacja. Piszcie w komentarzach jakie stylizacje Wy lubicie oraz czy cieszycie się, że już wiosna a może wolicie zimę ?


1 komentarz:

  1. Oczywiście, wiosna to moja najukochańsza pora roku! <3
    Cudowna stylóweczka, bardzo Ci pasuje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia