„You are somebody that I don't know But you're takin' shots at me like it's Patrón And I'm just like, damn, it's 7 AM”

niedziela, 1 września 2019

Hej, ja już wróciłam do domu. Moje wakacje w Warszawie niestety się skończyły teraz miesiąc w domu, znaczy jakieś krótkie wyjazdy będą, lecz to już nie to samo co wcześniej.
Przyznam szczerze to najlepsze wakacje w moim życiu. Tak w tamte wakacje mówiłam to samo, lecz te przebiły tamte. Ciekawe co będzie za rok. W tym miesiącu przede mną dużo spraw związanych ze studiami, na pewno niepewność co wyjdzie z moich planów bo jest ich dużo i na razie tylko najbliżsi o nich wiedzą. Cały czas mówię, że te wakacje minęły jak jedna noc, wrzesień to już nie to samo ponieważ połowa osób idzie już do szkoły. 
Jak Wam minął ten czas? Czy może jeszcze tak jak ja macie miesiąc? 





1 komentarz:

  1. Ja mam miesiąc wakacji, ale robie praktyki także nie odpocznę ;)
    Miłej końcówki wakacji!
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia