Over something you said I've been holding back tears

niedziela, 22 marca 2020

Hej! Kiedyś powiedziałam, że cytaty z nagłówków nie musza się odnosić do tekstu ani do zdjęć, które dodaje. Niestety w tym poście jest inaczej. Może nie odnosi się bezpośrednio, ostatnio tyle się wydarzyło. 

W ciągu dwóch dni runął świat, który zbudowałam z ciągu ostatnich 5 miesięcy. Dla mnie to na prawdę bolesne, choć myśle, że nie każdy zrozumie. Zaginął mój kotek tak myślałam przez dwa dni i szukałam go wszędzie, mówiłam ludziom wstawiłam ogłoszenie na fb i ludzie zaczęli je udostępniać. Dla kogoś może to być dziwne, bo modliłam się za odnalezienie Filemona. Wierze, ze właśnie dzięki modlitwie go znalazłam. Chociaż nie takiego jakiego pragnęłam. [*] Filemon zginął śmiercią tragiczną. Myśle, że kilka minut po wyjściu z podwórka. Niżej macie kilka zdjęć  Monka. - bo tak na niego mówiłam przez kilka ostatnich dni. 
Żegnaj kochamy! Tęsknie. 






Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia