Only silence, as it's ending Like we never had a chance

niedziela, 22 listopada 2020

Hej, ostatnio znalazłam jakieś stare zdjęcie, gdy jeszcze było „normalnie”. Podczas ostatnich dni zauważyłam wiele zalet pandemii, a także kwarantanny. Nie pamietam kiedy ostatnio spędziłam tyle czasu z rodziną, żebyśmy wszyscy mieli zawsze dla siebie czas. Teraz codziennie jesteśmy razem i mamy czas na wszystko, dawno już tak nie było, a tęskniłam za tym. 
W sobote to znaczy w piątek o 23:59 kończy mi się kwarantanna, trochę tak jakby czekam ma „wolność”, ale już zaczynam tęsknić za tym co mam teraz. Zauważyłam, że mamy w rodzinie osoby na które zawsze można liczyć i nie ma problemu z zakupami dla nas, zawsze znajdzie się ktoś kto nam zrobi zakupy. Podczas kwarantanny oglądaliśmy wspólnie serial na netflixie Sabrina, i jest to opowieść, którą będę pamietała do końca życia ponieważ to film, który oglądaliśmy wspólnie, a tak na prawdę rodzina jest najważniejsza. 


 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia