Cause there is no guarantee That this life is easy

niedziela, 17 stycznia 2021

 Hej, miałam mieć wszystkie egzaminy pisemne wiec się zbytnio nie uczyłam. Ostatnio okazało się, ze jednak będzie jeden egzamin ustny wiec zaczęłam się już do niego na poważnie przygotowywać, w nadziei, że będę miała z niego piątkę. Zaczęłam się zastanawiać jak wyglądała by sesja gdybyśmy byli wszyscy teraz normalnie na uczelni? Wszystko było by inaczej. Ale jednym z moich postanowień noworocznych będzie pozytywne nastawienie do życia, ponieważ jestem największą na świecie pesymistką. Na zaliczenie jednych z ćwiczeń mam zrobić podcast oraz biznesplan jutro jadę nagrywać rozmowę do mojej przyjaciółki, mam nadzieje, że wszystko wyjdzie idealnie. Udanego tygodnia Wam życzę! 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia