,How good it was When we were crazy''

niedziela, 11 listopada 2018

Hej, dziś według mnie było mega ciepło. Przez cały dzień chodziłam w czarnej skórzanej kurtce. Mogę powiedzieć, że było ciekawie, ponieważ dzisiaj nagrywałam sonde uliczną.

Dzisiejsza stylizacja jest na ciepłe jesienne dni, takie jak dzisiejszy. Mam na sobie białe spodnie, uwielbiam je, pasują do wszystkiego. Do tego jedna z bluzek, w której często chodziłam w wakacje. W chłodne dni tak średnio polecam chodzić w takich bluzkach, ale dzisiejszy dzień był idealny.

spodnie - stradivarius / bluzka - h&m / buty- vansy old skool














8 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo ładna, popracowałabym tylko nad ostrością zdjęć oraz może trochę innymi pozami/miejscami. Zdjęcia są bardzo zbliżone do siebie i z czasem może się to znudzić :) Pozdrawiam serdecznie, Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bardzo lubię chodzić w białych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie proste i klasyczne rozwiązania,pogoda u Ciebie na zdjęciach faktycznie piękna,nie to co teraz się dzieje,szaro,buro i ponuro :(. Pozdrawiam cieplutko :*
    ://kiczita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim, jeżeli tekstu jest tak malutko, zwróć uwagę na sposób pisania, choćby ilość powtórzeń. Słowo "dzisiejszy". Można zamienić. Troszeczkę pobawić się w synonimy. Bo dziś, dzisiejszy, dzisiaj. (Aktualny dzień był) A ilość zdjęć nie koniecznie przyciąga...duża. Można zamienić na jakość. Co do ciuszków...kurtka bardzo fajna. No i masz śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za szczera opinie, przyznam szczerze pisałam posta na szybko i po prostu tak wyszło 😕

      Usuń
  5. Uwielbiam połączenie bieli i czerni :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia