,, I think I run away sometimes ''

niedziela, 18 listopada 2018

Hejka, Kochani!!!
Czas na kolejny post. Wydaje mi się, że już czas zacząć ubierać się ciepło. U mnie spadł pierwszy śnieg. Wygląda on niesamowicie lecz na dworze strasznie zimno. Ja mam na sobie ciepły fioletowy sweterek, coraz więcej ich w mojej szafie z racji tego, że jest coraz zimniej, a ja mam mało ciepłych ubrań więc planuje jeszcze sobie jakiś kupić. Do tego czarne spodnie które według mnie znakomicie pasują do wszystkiego. Postanowiłam również w końcu znaleźć ciepłe buty bo w trampkach całej zimy nie przechodzę. Buty są również ponieważ bardzo lubię ten kolor. Są na prawdę ciepłe sądzę że będę w nich chodziła całą zimę bo inaczej zamarznę. Mój płaszczyk był kupiony z myślą o zimie a powiem szczerze jest mi w nim zimno i nie wiem co będzie dalej. Mam nadzieje, że spodoba Wam się moja stylizacja. Piszcze również w komentarzach jaka pogoda u Was, czy dzisiaj tak jak ja  widzieliście już śnieg ? :D






19 komentarzy:

  1. U mnie jeszcze śniegu brak, ale od wczoraj trochę zimno się zrobiło;) podoba mi się ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paaani płaszczyk jest zacny :)
    Śniegu nie ma ale był mróz.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też sypnęło śniegiem :) i to całkiem sporo :)
    bardzo ładny masz płaszczyk :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. czwarte zdjęcie jest nie wyraźne i wygląda nie korzystnie. Reszta jest w porządku, jednak poprawiłabym je odrobinę.

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, wezmę to pod uwagę dziękuje za szczerą opinię :D

      Usuń
  5. U mnie jeszcze nie ma śniegu ;( a szkoda!

    http://start-afire.blogspot.com/2018/11/nie-lubie-kobiecej-sabosci_20.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieeeeg:)
    Lubię nawet :)
    Bo niedługo będą święta :)
    Płaszczyk❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię śnieg ale nie lubię jak jest zimno :(

      Usuń
  7. U mnie też nie ma śniegu. Ładny masz płaszczyk Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest mega zimno ! Ja już nie wiem jak się ubierać żeby mi ciepło było. U mnie też spadł śnieg :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet nie chcę się chwalić ile warstw ubrań zakładam na siebie byleby było mi ciepło! <3
    Jestem okropnym zmarzluchem.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow, śnieg! Ja z niecierpliwością wyczekuję na ten pierwszy puch z nieba <3 Masz rację jest okropnie zimno, ja w swoim zimowym płaszczyku też już zamarzam haha :)

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia