,,I speak my mind about I can be anyone I want to be''

niedziela, 25 listopada 2018

Hejka kochani!
Nasza Roksana dziś wygrała Eurowizję Junior wielkie gratulacje dla niej! 
Dla mnie też wyjątkowy tydzień, we wtorek minęło pół roku, od kiedy założyłam bloga.
Jestem ogromnie wszystkim osobom, które postanowiły zostać ze mną. Mam nadzieje, że nie zawiodłam Waszych oczekiwań i blog Wam się podoba. 

Byłam dzisiaj na sesji i jestem z niej bardzo zadowolona. Chociaż pogoda nie sprzyja, wydaje mi się, że miejsce do zdjęć było idealne. Czekam na Wasze komentarze, piszcie, jak podobają Wam się zdjęcia oraz co uważacie na temat mojej stylizacji? 


















8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i gratuluję rozwoju bloga. Ja za 2 miesiące będę obchodzić rok. Pozdrawiam cieplutko 💋

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, pół roku to dopiero początek, trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga! Roksana to taka młoda dziewczyna a już tyle osiągnęła.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, klimatyczne i eleganckie. Uwielbiam takie stylizacje. Pozdrawiam pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie, brawa dla Roxi!
    Zdjęcia super, widać że zimno Ci nie przeszkadzało :)
    Stylizacja z serii moich ulubionych, luzna, zwykła, ale jaka fajna!
    Pozdrawiam kochana i obserwuje :)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także gratuluje Roksanie, ale także Tobie tej 1/2 rocznicy. Ja gdybym nie usunęłam pół roku temu wszystkich postów, to za miesiąc obchodziłabym 3-cią rocznicę bloga, ale cóż.
    Stylizacja bardzo ładna, prosta, minimalistyczna, ale ja takie lubię najbardziej, zwłaszcza, gdy góra jest luźna, a dół dopasowany.
    Obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/11/amateurish-but-with-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia! Miejsce i stylizacja idealnie razem wyglądają :D ♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz. Roksana była super! A Tobie gratuluję i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam. :)
    http://karina.stankowicz.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia