,,W tym plecaku mam książkę i świat Twoje słowa, że jestem coś wart...''

niedziela, 6 stycznia 2019

Hejka!
Dzisiaj już 6 stycznia, więc nadeszła pora na pierwszy wpis w tym roku. Czyli w Nowym Roku! Jak spędziliście sylwestra ? Macie jakieś postanowienia noworocznie, skoro minął już prawie tydzień w tym roku, to czy starcie się realizować swoje postanowienia?
Ja nowy rok rozpoczełam od pobytu w Warszawie i mogę szczerze powiedzieć, że było super! Ponieważ kocham to miasto, była całkiem łądna pogoda. Byłam na łyżwach, na starym mieście i w kinie. Mogę szczerze powiedzieć, że podczas tego krótkiego pobytu byłam w wielu miejscach w których chciałam być oraz spotkałam osoby których dawno nie wiedziałam.






 Wczoraj były moje urodziny więc postanowiłam dzisiaj krótko Wam o nich opowidzieć. To już
20 lat. Trudno się pogodzić z faktem, że to już nie -naście lat. Pierwszy raz mój wiek zaczyna się od liczby 2. Wczoraj święowałam z najbliższymi mi osobami czyli osobami, które znam od dawna. Jutro powtórka z rozrywki, lecz z osobami z uczelni.





Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia