''You shoot me down but I won't fall I am titanium''

niedziela, 27 stycznia 2019

Hejka!
Dzisiejszy post będzie o mnie. Powiem Wam krótko co teraz się dzieje w moim życiu.
Trochę jestem zestresowana ponieważ od jutra zaczyna się pierwsza sesja w moim życiu zaczynam ją od etyki przyznam szczerze uczyła się, ale jednak trochę się obawiam ponieważ to mój pierwszy egzamin podczas sesji i nie do końca wiem jak to wszytko wygląda, wszyscy mówią, że to jak matura. Sądzę, że będzie to niezapomniany czas. Mam nadzieje, że wszystko pójdzie po mojej myśli, jak najszybciej  zaliczę wszystko i będę miała ferie, na które już czekam i czekam. W ostatnim czasie bardzo dużo się uczę ponieważ chce mieć jak najlepsze oceny i jak najwięcej czasu wolnego.
Każdy zaliczony egzamin robi wielką różnicę.
A Wy teraz macie sesje, czy może ferie? Piszcie co tam u Was słychać?


2 komentarze:

  1. Powodzenia kochana, jestem pewna, że dasz radę, najważniejsze jest pozytywne podejście, to już połowa sukcesu! :)

    Mi dopiero w maju przyjdzie zmierzyć się z maturą. Traktuje to jako taki wstęp do kolejnego, edukacyjnego etapu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem kochana jak też to wygląda to czeka mnie dopiero za rok, ale myślę, że nie masz się czego obawiać i sobie na pewno poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia