„To Londyn albo Rzym, może… Praga – jedno z miast, jedno z niezwykłych miejsc.”

niedziela, 17 lutego 2019

Hej! Zakochałam się w pewnym europejskim miescie. Jest to miejsce w którym byłam już wcześniej, ale dopiero teraz dostrzegłam jego piękno. Przychodzi Wam na myśl co to może być?
Mam na myśli Pragę, ja w ferie byłam Czechach i kolejny raz mialam okazje zobaczyć to piękne miasto. Oczywiście tradycyjnie są tez pamiątki. Dużo zwiedzania, dowiedziałam się, ze podczas 4 godzin zrobiliśmy 9 tys. kroków nie wiem jak to możliwe,  ale to nawet nie była połowa dnia, wiec zastanawiam się ile ich było przez cały dzien. W niektórych miejscach miałam okazje być drugi raz, lecz jest wiele miejsc w których byłam po raz pierwszy i jestem pewna, ze gdybym chciała zobaczyć wszystko to co Praga ma do zaoferowania to musiałabym pojechać jeszcze kilka razy. Dzięki temu, ze byłam w weekend miałam okazje poznać Czeski zespół, który również bardzo mi się spodobał. Zapytałam ludzi którzy stali obok mnie jak on sie nazywa a teraz go słucham.
Wydaje mi się, ze największe wrażenie zrobił na mnie rejs po Wełtawie, niesamowite widoki.
Była również bardzo miła Pani przewodnik, dzięki której zobaczyliśmy tak wiele miejsc i była możliwość aby lepiej je poznać. Zaliczam te ferie do jednych z najlepszych. Kolejna dalsza podróż dopiero w połowie kwietnia, lecz to już nie będzie Praga. Przyrzekłem sobie, ze jeszcze tam wrócę. Ten wyjazd tez był niespodziewany ponieważ naszym miejscem docelowym miał być Budapeszt tam mnie jeszcze nie było, bardzo się cieszę, że jednak były to Czechy. Również bardzo chciałabym nauczyć się tego języka, zobaczymy co z tego wyjdzie ponieważ mam w tym roku w planach realizować swoje marzenia a jednym z nich jest to, ze kocham podróżować, wiec podróże zawsze będą częścią mojego życia. Mam nadzieje, ze post wam się spodobał, piszcie jak wy spędzanie weekend, oraz te osoby które maja ferie jak je spędzacie?


   
















5 komentarzy:

  1. Byłam w Pradze na sylwestra 2017/18. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia i chętnie tam wrócę.

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne widoczki! Pozazdrościć wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama po Twym wpisie bym chciała pojechać do Pragi :)
    To niezwykłe jakie możemy mieć piękne miejsca w sumie nie tak daleko od nas :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam, widziałam i również się zakochałam <3

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Zazdroszczę takiego wypadu! Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia