„ Wciąż pod wiatr niczemu winna taki mamy już ten świat. Dalej! Dalej! W Dal!”

niedziela, 24 lutego 2019

Hejka kochani! Tak szybko minęły ostatnie dwa tygodnie i już po moich feriach, teraz oby do Wielkanocy. Mogę Wam szczerze powiedzieć, ze ten tydzień zaliczam do udanych ponieważ napisałam pierwszy wiersz, który nawet mi się podoba. Nadal się uczę i mam nadzieje, ze kiedyś będzie ten idealny. Staram się aby każdy dodany ty post był coraz to lepszy. Nie mam pojęcia czy mi się to udaje, to tylko Wy widzicie. Napiszcie mi czy według Was jest lepiej niż było? A może coś się popsuło a coś było lepiej?
Podczas ferii miałam dużo czasu dla siebie jak i dla rodziny. Słuchałam dużo piosenek. I mogę powiedzieć, ze to co wydarzyło się dzisiaj rano było niesamowite. W ostatnim czasie zakochałam się w piosence Dody pt. „ Nie mam dokąd wracać”. Tak samo jak wielokrotnie słyszałam słowa z tej piosenki:
„ Nie musisz przepraszam
Zrozumiałam, że na wszystko przyjdzie jeszcze czas”
I dzisiaj rano moja idolka napisała na swoim instagramie,  kiedy będzie można się z nią spotkać.
Niestanowiące jest to gdy planujecie jechać na koncert czy inne spotkanie i zawsze jakoś tak bywa, ze albo jest strasznie daleko albo po prostu z moim szczęście jestem chora lub po prostu nie mogę pojechać, planowałam od dawna i w końcu nastąpił ten dzień. Już niedługo spotkam moja idolkę.
Jestem tak strasznie szczęśliwa, że nawet nie potrafię tego wyrazić słowami. Uwielbiam Ewę i w końcu nadszedł ten dzien kiedy ją zobaczę na żywo, już chyba praktycznie każdy wywiad z nią obejrzałam tak samo jak wszystkie piosenki słuchałam po tysiąc razy. Mam tylko nadzieje, ze nie narobie sobie wstydu, a wszystkie pytania które chciałabym jej zadać muszę sobie zapisać w notatniku, bo jestem przekonana, że ze stresu zapomnę. Nie mogę się doczekać 9 marca!
Kończą już, chciałam Wam życzyć udanego tygodnia. A tym, którzy tak jak ja właśnie skończyli ferie, abyście mieli dużo energii i żebyście jutro wypoczęci poszli jutro do szkoły.
Tak w ogóle nie zapytałam jak Wam minął weekend?

5 komentarzy:

  1. Udanego tygodnia! Mój będzie pracowity :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowo, ja tez bym chętnie pojechala na koncert:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to uczucie kiedy stresujesz się spotkaniem ze swoim idolem ale jednocześnie jesteś taka szczęśliwa, że nie możesz ustać na nogach :) Ja od dłuższego czasu lubię czytać twoje teksty (nie jestem znawcą tylko całkowitym laikiem)i zawsze dają mi jakąś taką nową energie na nowe wyzwania. Byle tak dalej <3

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo kochana, życzę udanego spotkania! :)
    Bardzo lubię twórczość Dody, zwłaszcza najnowsze wykonania - niezwykle docierają do odbiorcy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od jakiegoś czasu zaczęłam pokonywać kilometry żeby być na jakimś wydarzeniu, czy koncercie. Niektóre okazje się nie powtarzają, warto z nich korzystać! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia