„Which way to go? Will never know But you take me to places never been before I can't take it no more I'm yours”

niedziela, 3 marca 2019

Hej! Coraz szybciej mija mi czas. Ostatnio zaczęłam pisać wiersze. Dopiero się uczę wiec nie jest to coś wybitnego, lecz znajomi mówią, że są dobre. Nie wiem czy im wierzyć.
Każda chwila i osoba staje się dla mnie tematem dobrym do pisania. Nie mam pojęcia czy tak maja osoby, które zajmują się tym zawodowo. Mam nadzieje, ze kiedyś się nauczę i dojdę do idealu. Przede mną jeszcze prawie całe studia ponieważ jestem dopiero po pierwszym semestrze i właśnie zaczęłam drugi. Nie mogę się doczekać jutrzejszego dni, chociaż miałam już zajęcia a wykłady po samej nazwie nie do końca mnie zachęcają i przekonują do siebie, mimo to jestem ciekawa co mnie jutro czeka. Moje życie staje się coraz to bardziej nieprzewidywalne.
Piszcie jak Wam minął tydzień bo jestem ciekawa? I jakie macie plany na nadchodzący tydzień ?


2 komentarze:

  1. Kochana najważniejsze, że nie odczuwasz nudy! :)
    Uwielbiam uczucie ekscytacji, sama jestem ciekawa jak będą wyglądały moje studia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że się rozwijasz, że próbujesz swoich sił w pisaniu wierszy. To się ceni :) No i fajnie, że ekscytuje Cię studiowanie, to jest mega ważne, jeśli to co robisz daje Ci frajdę. To oznacza że to co robisz ma sens :) Rób to dalej, a daleko zajdziesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia