„Dzisiaj w tym dziwnym świecie dobrze wiedzieć że ktoś Cię kocha przecież”

niedziela, 10 marca 2019

Hej! Wczoraj był najlepszy dzień w moim życiu, lecz dotarło to do mnie dopiero po fakcie. Byłam na targach beauty w Warszawie. Pojechałam tam ponieważ wiedziałam, że będzie tam moja idolka, którą uwielbiam czyli Ewa Farna. Długo jej szukałam chociaż wiedziałam, że ona gdzieś jest to jednak zaczynałam wątpić w to ze ją znajde. Po dłuższym czasie udało się znaleść stanowisko przy którym była. Tak jak się spodziewałam, długa kolejka, lecz szybko szło. Gdy byłam już nawet blisko zaczęli robić z nią wywiady. Ludzie mi zasłaniali i nie do końca słyszałam co mówiła ale wiedziałam kto robił te wywiady pamiętałam co było napisane na mikrofonach. W końcu udało się dojść. To była piękna chwila, chyba nie zdawałam sobie sprawy kogo mam przed sobą i z kim rozmawiam. Bo to był ten czas na który czekałam od 8 lat. Gdy doszłam tak jak inni poprosiłam o zdjęcie i autograf, dużo osób w tym momencie odchodziło lecz ja nie, zaczęłam z nią rozmawiać ona zapytała mnie o imię i dostałam autograf z dedykacja, to było takie miłe z jej strony. Bardzo się cieszę, że tam pojechałam i mogłam ją zobaczyć, mam nadzieje, ze będzie okazja powtórzyć to kiedyś. Gdy jechałam do centrum w tramwaju spotkałam dziewczynę, która też przyjechała do Warszawy dla Ewy. Ona słyszała dokładnie o czym ona mówiła podczas wywiadu dlatego tym bardziej byłam ciekawa i chciałam obejrzec jeden z nich. Wczoraj wieczorem jeszcze nic nie było. A dzisiaj weszłam na youtube i zobaczyłam nowy wywiad z Ewą, nie było tam tego co chciałam usłyszeć, może ta dziewczyna źle usłyszała. Obejrzałam cały na 23 sekundzie zobaczyłam... zganijcie co zobczyłam? Bo ja nie mogłam uwierzyć. W tle byłam ja przez cały wywiad gdy pokazywali coś w tle po za dziennikarka i Ewą była moja rozmowa z nią chociaż nie było słychać mojego głosu. Przez to spełniło się drugie moje marzenie. Gdy rozmawiałyśmy cały czas patrzyłam na nią wiec nie wiedziałam, że to może pojawić się w wywiadzie, gdyż były osoby przede mną i dlaczego miałam się tam znaleść akurat ja. To niesamowita pamiątka, która będzie na zawsze tak się cieszę.


A to screen z wywiadu. 




3 komentarze:

  1. Ewa jest niesamowitą kobietą, a najnowsza piosenka to prawdziwa perełka! :)
    Cudownie, że mogłaś spotkać swoją idolkę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa jest mega! I piękny moment i niespodziankę także miałaś 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Idola z dziecinstwa i idolka teraz, kocham ja

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia