„ 'Cause I'm missing more than just your body Is it too late now to say sorry? Yeah, I know that I let you down„

niedziela, 26 maja 2019

Hej! Dzisiaj dzień matki, kupiliście coś dla swoich mam? 
Ostatnio w mojej szafie znalazłam spodnie, które kiedyś tak średnio mi się podobały, lecz teraz stwierdziłam, że są genialne i coraz częściej w nich chodzę. Dziury w spodniach nadal modne, wiec można chodzić.  U mnie często w stylizacji czarne bluzki ponieważ do wszystkiego pasują, a ja bardzo lubię ten kolor, to chyba dominujący kolor w mojej szafie. Kiedyś nawet próbowałam to zmienić więc w szafie zaczęło się robić kolorowo, lecz czarny i pozostał. 
W tej stylizacji też się coś zmieniło, od kilku tygodni na zdjęciach były vansy, a tu proszę mam conversy, choć mam ze od dawna na blogu pojawiają się chyba pierwszy raz.
Bardzo lubię te buty, nie chce dawać złej opini ale moje szybko się porwały, lecz mimo to mam ochotę kiedyś kupić jeszcze jedne. 
Mam nadzieje, że stylizacja Wam się spodoba, czekam na Wasze opinie w komentarzach.  😘




1 komentarz:

  1. Warto mieć w swojej szafie i czarne ciuszki! :)
    Ja od miesięcy usiłuje kolekcjonować ubrania w przeróżnych odcieniach.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia