„No creo en la suerte Yo escribo el destino”

niedziela, 2 czerwca 2019

Hej! Wczoraj był dzien dziecka z tej okazji życzę wszystkim wszystkiego najlepszego! 
Wczoraj postanowiłam zrobić kilka zdjęć i znalazłam całkiem ciekawe miejsce w mojej miejscowości. Stylizacja idealna na ciepłe dni. 
Mam na sobie krótkie jeansy, na boku mają naszytą naklejkę kwiatka, dzięki temu wyglądają świetnie. Do tego zwykły szary t-short i jeansowa kurtka. Miałam ją ponieważ jeździłam rowerem więc bez tego było by zimno. Wydaje mi się, że stylizacja jest mega. Piszcie w komentarzach co Wy uważacie na jej temat?







3 komentarze:

  1. Look idealny na obecną pogodę! :) Lubie takie zestawienia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo ciekawe miejsce, które można wielokrotnie wykorzystywać do zdjęć. Lubie takie klimatyczne miejsca
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje ci, może jakieś japonki do tego?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia