„Y sigo ahogando tu recuerdo Entre más tomo, más me acuerdo de los dos”

niedziela, 9 czerwca 2019

Hejka! Nie chce nikogo straszyć, ale sesja zbliża się wielkimi krokami a na dworze coraz to cieplej.
Dzisiaj kolejna stylizacja, już taka na lato. Mam na sobie bluzkę w czarno-granatowe paski do tego krótkie czasem spodenki i moje ulubione sandały, choć według mnie jazdę sandały są dobre na taka pogodę, na dworze upał wiec wszystkie sportowe buty odpadają. Mam nadzieje, że spodoba się Wam moja stylizacja. Życzę miłej niedzieli.





2 komentarze:

  1. Powodzenia kochana na sesji!
    Bluzeczkę z chęcią przemyciłabym do swojej szafy he he
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look na upalne dni! Podoba mi się bluzeczka i buciki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia