„Czym chciałeś zranić zaboli ciebie Szybko wracają rzucone kamienie”

niedziela, 21 lipca 2019

Hej! W końcu jest ciepło, bardzo się cieszę, że właśnie teraz. Ja ten weekend spędziłam na zwiedzaniu Warszawy. Tutaj macie trochę zdjęć z Łazienek Królewskich wczoraj spędziłam tam prawie pół dnia, piękne miejsce jeśli chodzi o moja stylizacje to mam na sobie zielony kombinezon według mnie wiosenny bo w kwiatki. Jest on przewiewny w sam raz na taka pogodę. Do tego sandały ponieważ jest w nich wygodnie a ja w taki upał nie lubię nosić trampek, gorąco w nich jest. Mam nadzieje, że spodoba Wam się moja stylizacja. Ja weekend uważam za udany. A Wy jak spędziliście ten weekend?







2 komentarze:

  1. Świetne fotki! :)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że weekend uważasz za udany! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia