„It's the city of love that waits for you, But you're to damn scared to fly.”

niedziela, 28 lipca 2019

Hej, zastanawiam się nad tym dlaczego ten czas tak szybko leci? 
Logicznie myśląc to już prawie połowa wakacji ja mam do października, ale w Warszawie jestem tylko do końca sierpnia. Ja dopiero przed chwila zorientowałam się, że to czas na kolejnego posta. 
Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć z ostatniej wizyty w Hocki Klocki, świetne miejsce polecam jeśli nie byliście. Stylizacja jest bardzo prosta. Czarny t-shirt do tego jeansy z lekkimi przetarciem. Bo przecież dziurawe teraz modne. Buty to vansy old skool.    



4 komentarze:

  1. Widzę, że również ciekawie spędzasz czas :) Ja wczoraj byłam na Jarmarku Holeńskim <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że nie nudzisz się tylko odwiedzasz ciekawe miejsca! Ja jak na razie pracuję, a wolne w końcu zaczynam od końca tego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BArdzo fajne miejsca udaje ci się zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki! Bardzo ciekawy blog :) Lecimy czytać dalej!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia