„We are the kings and queens seeking our aces out We got all we need, no new friends, no”

niedziela, 11 sierpnia 2019

Hejka! To najlepsze wakacje w moim życiu. Tylu nowych znajomych, cudowne osoby. 
Nie dociera do mnie, że ten czas tak szybko leci. 
Pamietam co pisałam w pierwszym poście. Ten blog to raczej foto pamiętnik jeśli coś takiego istnieje, chociaż to na pewno ma jakieś oficjalne określenie, nazwę której ja nie znam. 
Powoli zaczynam rozumieć na czym polega życie w Warszawie. Jeśli to co mi się wydaje jest rzeczywistością. Przejdę już do setna sprawy, czyli oczywiście mowa o mojej dzisiejszej stylizacji (tak a prawdę zdjęcia robione jakiś czas temu). 
Mam na sobie genialna  sukienkę krótka, czarna w kwiatki. Idealna w każde miejsce zarówno na imprezę, do szkoły nawet do Kościoła. 
Do tego vansy, ja Kubie dodawać sportowe elementy w takich chodzi się o wiele wygodniej. 
Piszcie w komentarzach czy podoba Wam się moja stylizacja. 






1 komentarz:

  1. Super kochana wyglądasz, bardzo promiennie! :)
    Najważniejsze, że jesteś zadowolona z wakacji; czerp z nich ile się da!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia