„Then you take my hand Finish my drink, say, "Shall we dance?"”

niedziela, 18 sierpnia 2019

Hej! Dzisiaj tak zupełnie spontanicznie poszłam na sesje zdjęciowa. Pojechaliśmy na stare miasto i powiem szczerze nie jestem pewna jakim cudem, ale znaleźliśmy miejsce w którym nie bylo ludzi. Tak dla mnie to szok w tym miejscu gdzie przy zamku są tłumy, tak w tym jednym miejscu byliśmy sami. Jak widać na zdjęciach całkiem ładnie tam jest. Takie miejsce na uboczu, ja najbardziej takie lubie. Przechodząc do stylizacji, mam na sobie zwykły t-shirt chyba z hm jak dobrze pamietam. Do tego jeansy, chociaż dzisiaj było ciepło postanowiłam założyć długie spodnie. Buty to vansy. 
Mam nadzieje, że spodoba się Wam zarówno stylizacja jak i zdjęcia. Dajcie znać.





3 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia