i can leave it all behind or take another chance to find you

niedziela, 24 maja 2020

Hej, kolejny ciężki dla mnie tydzień minął. Szczerze mam nadzieje, że kolejny będzie lepszy. Wiem nie powinnam tak zaczynać, ale lubię być szczera. Jeśli natomiast chodzi o studia to jest super, niedługo wakacje. Znaczy jak się uda to pójdę do pracy w końcu będę dziennikarką, bardzo się cieszę. Ponieważ sesja się zbliża ostatnio  pisze dużo prac na zaliczenie i nie bardzo mam czas na prace do publikacji. Dodatkowo dzisiaj wieczorem zginął mi kot. Przyznam, że na podwórku go nie było wiec obszukalam całą ulice i oczywiście go nie znalazłam. To domowy kotek, który sporadycznie wychodzi ze mną na podwórko, ale tam go nie było. Brat zobaczył go u sąsiadów, padał deszcz i kot był cały mokry, liczy się fakt, że się znalazł. Bo mimo to, że na drodze nie był długo to bardzo się o niego martwiłam. 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia