Can't sleep through the night again Damn it, here I go again

niedziela, 20 grudnia 2020

 Hej. Tak na prawdę dopiero dziś zdałam sobie sprawę, że nie mam pojęcia kiedy minął ten rok. Mam wrażenie, że ostatnio umawiałam się ze znajomymi na sylwestra, który był rok temu. A we wtorek będzie dokładnie dwa tygodnie do moich 22 urodzin. Pandemia tak bardzo zmieniła moje życie, które powinno teraz być w Warszawie, ale tez myśle, że niektóre sytuacje w tym ciężkim dla nas wszystkich czasie sprawiły, że miałam okazje spędzić czas z rodziną bo gdyby nie było pandemii nie byłabym teraz w domu. 

W czwartek wigilia, chciałabym wam wszystkim życzyć wesołych świąt oraz żebyśmy wszyscy jak najszybciej mogli spotkać się z rodziną bo wiem, że te święta nie będą dla nas łatwe. 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia