I'm just hopin' I don't repeat history

niedziela, 13 grudnia 2020

 Hej, dzisiaj oglądając pierwszy odcinek serialu „Ania nie Anna” zrozumiałam jak bardzo cenna jest każda chwila w moim życiu. Zrozumiałam, że  bardzo doceniam moich znajomych. Uświadomiłam sobie jak bardzo zależało mi na wyjaśnieniu niektórych spraw po prostu aby znać odpowiedź na nurtujące mnie pytania. Najważniejsze jest to, że zawsze gdy chciałam coś osiągnąć, uparłam się i zawsze mi wychodziło. Przypomniałam sobie sytuacje gdy znajoma powiedziała mi, ze jestem spontaniczną osobą i, że ona nie potrafi taka być, a przecież nie przy wszystkich taka jestem. Chodzi mi o to, że ja jestem sobą tylko przy osobach którym ufam, a często zależy mi i nam wszystkim na przypodobania się osobom, których nasze życie nie interesuje. Zastanówcie się co jest warte  do zrobienia w ważył życiu i kto tak na prawdę jest jego wart.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia