It feels like you don't care Why don't you recognize I'm so rare?

niedziela, 19 stycznia 2020

Hej! Zacznę od wytłumaczenia tytułu. Daje tam cytaty z ulubionych piosenkę i to kwestia przypadku, 
nie zawsze tekst w poście dotyczy tego co znajduje się w tytule. 
Przyznam szczere, że przed sesją myśle tylko o tym, dlatego też w dzisiejszym poście napisze na ten temat. Zacznę od wyjaśnienia pojęcia ponieważ nie każdy wie co to jest „sesja” przyznam, że może ja tez nie wiem, ale powiem co to znaczy według mnie. Sesja to czas zazwyczaj dwóch tygodni podczas których odbywają się wszystkie egzaminy z wykładów (niektóre mogą być wcześniej) ale to podczas sesji odbywa się większość. 
Ja pierwszy egzamin mam we wtorek i choć jestem świadoma, że umiem to i tak się boje. Najbardziej boje się środy bo wtedy mam angielski a ja twierdze,  że nie umiem tego języka i przez to już przeżywam. W piątek mam dwa egzaminy, lecz na jeden idę tylko po przepisanie oceny wiec myśle, że nie będzie źle. Mimo to, że w tył tygodniu nie mam dużo to i tak się boje. 
Trzymajcie za mnie kciuki! Piszcie z czego wy macie egzaminy. Powodzenia wszystkim! A Ci co mają ferie to udanego wypoczynku kochani! 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia