Stumbling blindly toward the light And do the next right thing

niedziela, 3 maja 2020

Hej! Wczoraj stała się rzecz niesłychana, moje dwie prace zostały opublikowane na stronie internetowej nie mogę w to uwierzyć, dodatkowo dostałam propozycje prowadzenia zakładki recenzjie na ten samej stronie, lecz jeszcze rozważam tą decyzje. Dzięki majówce miałam trochę czasu więcej dla siebie ponieważ piątek był wolny. Dzisiaj zrobiłam dwa zadania na specjalizacje i po raz drugi przeczytałam reportaż na zajęcia ponieważ stwierdziłam, że nie pamietam wszystkich szczegółów. Dodatkowo zrobiłam przepyszne ciasto, którego jak twierdzi moja mama nie lubi. No trudno myśle, ze z pomocą taty i brata zjemy. W tym tygodniu dużo się działo. A jak u Was? Co robiliście? 




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia