you’re know that you’re my G-E-T-A-W-A-Y

niedziela, 26 kwietnia 2020

Hej kochani! Jak wam minął weekend? Mimo to, że jest niedziela ja dziś napisałam kilka prac na studia tak „na zapas” ponieważ jedna z nich jest do 1 maja, a tak przynajmniej wtedy będę mogła odpocząć. Zaczynam tęsknić za znajomymi ze studiów. Dzięki tej kwarantannie zaczęłam poważne myśleć nad pracą licencjacką, którą mam oddać za rok w czerwcu. W sumie to już mam spis treść haha. Pewnie mnie wyśmienicie, ale dla mnie to dużo jak dobrze pójdzie to niedługo napisze pierwszy rozdział, w wakacje drugi a na trzecim roku to już tylko jeden zostanie. Gdyby tak wyszło to było by genialnie. Na wakacje miałam już plany z pracą, która w tym roku miała być ambitna bo związana z moim kierunkiem studiów a przez pandemie nie wiadomo co będzie do wakacji. Mimo wszystko trzeba myśleć pozytywnie! 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia