I was born to run, I don't belong to anyone

niedziela, 14 marca 2021

 Hej kochani, wiecie co? W mojej miejscowości postawili paczkomat tak się cieszę. Było już tyle prób, ale ostatecznie się udało. Także początek 2021 roku zapowiada się całkiem dobrze. 

Jeśli chodzi o mnie to w poniedziałek wysłałam mój pierwszy rozdział pracy licencjackiej, wczoraj się dowiedziałam, że jest dobry, więc mam powód aby się cieszyć. (Wysłałam pierwszy , ale to mój drugi bo zaczynałam od 3, który okazał się drugim haha). Moja przygoda z praca licencjacką jest na prawdę skomplikowana.

Wczoraj pierwszy raz od dawna byłam na zakupach, kupiłam dwie pary spodni bo tego mi brakowało, w dodatku byłam w mcdonaldzie, a to miejsce gdzie jak teraz mieszkam na wsi nie bywam często i przyznam szczerze tęskniłam. 

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia